На початок 2018-2019 н.р. в ДНЗ функціонувало:

13 груп, з них

2 групи – раннього віку ,

2 – групи компенсуючого типу,

3 – молодші групи,

3 – середні групи,

3 – старші групи.

В ДНЗ№7 з дітьми працює 38 педагогічних працівники, з них

З повною освітою –   19  , неповною освітою – 14

Фаховою –  37 , не фаховою – 1 ,  навчаються ВНЗ (дошк. освіта) – 5, без освіти (загальна середня) – 0

І категорія: 4 чол.

ІІ категорія: 1 чол.

Вища категорія: 5 чол.

27 вихователів,

3 музкерівники,

1 психолог,

2 логопеди,

1 вчитель – дефектолог,

1 керівник гуртка з англійської мови,

1 масажист-реабілітолог,

2 інструктори з фізкультури.

Наш ДНЗ – опорний з атестації педпрацівників І рівня. Цього навчального року в ДНЗ атестувались 14 педагогічних працівників, яким було підвищено кваліфікаційну категорію, тарифні розряди. Це свідчить про те, що у нашому ДНЗ працюють кваліфіковані педагогічні кадри.

У 2018-2019 навчальному році колектив ДНЗ №7 працював над реалізацією завдань програми «Українське дошкілля» та виконанням завдань передбачених річним планом.

Вся робота педагогічного колективу спрямовувалась на пошуки сучасних освітньо-виховних, інноваційних технологій та нестандартних підходів у вихованні дітей.

Найголовнішим завданням було зміцнення фізичного здоров’я дітей, проведення оздоровчо-профілактичної, корекційно-реабілітаційної роботи, правильна організація рухового режиму. Інші, не менш важливі проблеми, над якими працював колектив  ДНЗ – це ігрова діяльність, як основний вид діяльності, дидактичні ігри, особливості їх використання, осучаснення ігор, підбір і створення розвивального ігрового середовища. Велика робота приділялась використанню спадщини В.Сухомлинського у виховному процесі – заповіти і золоті правила видатного педагога. Педагоги закладу підготували змістовні презентації з досвіду роботи за творами В.Сухомлинського.

У ДНЗ проводяться різні форми методичної роботи. Працює постійно діючий семінар, проводяться дні відкритих дверей, вивчається і впроваджується передовий педагогічний досвід, проводиться діагностика та моніторингове дослідження. Протягом року проводяться конкурси: «На кращу підготовку груп до нового навчального року», «Краще заняття року»,  «Кращий помічник вихователя».

Колектив закладу працює у тісному контакті з батьками. У закладі добре зарекомендували себе такі форми роботи з батьками, як конференції із сімейного виховання, дні відкритих дверей, зустрічі за «круглим столом».  Батьки є активними учасниками освітньо-виховного процесу, а саме: учасники свят та розваг, активні у проведенні конкурсів різної тематики: «Барви осені» – поробки з природнього матеріалу, надають матеріальну допомогу.

Значний внесок в покращення рівня освітньо-виховної роботи зробила творча група.  Планомірно проводилася робота з обдарованими дітьми. За бажанням дітей та батьків була організована гурткова робота, спрямована щодо розвитку творчих здібностей та обдарованості дошкільників.

Впродовж року проводилась корекційно-розвивальна робота з дітьми двох груп компенсуючого типу, яка була спрямована на корекцію психічних процесів, на розвиток математичних уявлень, сенсорики, конструктивних можливостей, логоритміки, розвиток комунікативної діяльності дітей, мовленнєвої та ігрової активності, розширення кругозору дошкільників. А саме проводились індивідуальні та групові заняття з розвитку мовлення  на яких усі зусилля були спрямовані на пробудження мовної активності дітей, навчалися відповідати на запитання, повторювати слова ,словосполучення, наслідувати звуковимову, поповнювати словниковий запас, формувати елементарні математичні уявлення про кількість та рахунок, просторове уявлення, геометричні фігури, кольори, конструювання.

За цей навчальний рік завдяки корекційно-розвивальній роботі, проведеній у співпраці з усіма спеціалістами даної групи, у дітей покращився рівень мовленнєвого та пізнавального розвитку. Діти стали активнішими, згуртованішими в ігровій діяльності та на заняттях.

Наш ДНЗ є опорний в районі з питань фізкультурно-оздоровчого спрямування. Плануємо і проводимо семінари для педпрацівників району, практичний показ занять, оздоровчих заходів. Здійснюємо інноваційні підходи з фізичного розвитку і оздоровлення дітей:

– Фізкультурні заняття за методикою М.Єфименка «Театр фізичного виховання»

– Оздоровча гімнастика «Хатха-Йога» за методикою Латохіної.

– Використання вправ «Мудри», пальчикової гімнастики.

– Здійснюється корекційна робота на дошці Євмінова, тренажерах «Перекотиполе», доріжці «Здоров’я», масажерах для ніг і рук, сенсорних м’ячах.

– Проводяться спортивні фізкультурні свята – зимове і літнє, розваги, дні здоров’я.

З дітьми групи компенсуючого типу проводиться корекційно-реабілітаційна робота.

У педпроцесі ДНЗ активну участь бере практичний психолог – Пристайко Л.П., яка спрямовує вихователів на збереження психічного здоров’я дітей і забезпечення їй емоційного благополуччя.

Практичним психологом за 2018-2019 н.р. було проведено таку роботу:

– Тестування батьків у І молодшій групі:

– «Чи готова дитина до вступу в ЗДО»

– «Ви і ваша родина»

– «Ваші взаємини з дитиною».

– Тестування з дітьми старшої групи:

– Дослідження розвитку уяви (за тестом «Метелик»)

– Визначення самооцінки дитини (за тестом «Сходи»)

– Оцінювання творчої уяви (за тестом «Зроби малюнок»)

– Оцінювання цілісності сприйняття (тест «Намисто»)

– Оцінювання вміння дітей діяти за зразком (тест «Будиночок»)

– Визначення готовності дітей до школи (за тестом Керна-Ірасека)

– Тестування батьків старшої групи «Дослідження вольової готовності дітей до школи»

– Дослідження мікроклімату у колективі педагогічних працівників за полярними якостями:

– Визначення рівня стресостійкості педагога

– Визначення емоційного виснаження педагога.

– Педради з питання:

– «Вийдемо із стресу разом»

– «Соціально-психологічний тренінг»

– Значення психологічної готовності до навчання в школі.

– Заняття з дітьми у ГКТ:

– Корекційно-розвивальна програма для дошкільників із затримкою психічного розвитку «Граючись розвиваємося»

– Заняття із дітьми логопедичної групи «Соціалізація дошкільників».

– Заняття із дітьми старших груп «Корекційно-розвивальна програма «Розвиток емоційної сфери особистості дитини та соціальна адаптація».

– А також обстеження та написання характеристики на МПК дітей з груп компенсуючого типу.

– Складання та написання аналітичного та статистичного звітів в районний методичний кабінет.

Протягом навчального року систематично здійснювалась робота керівника гуртка з англійської мови Паславською О.Я. в середніх і старших групах. Результат цієї роботи ми бачили на випускних святах у старших групах. Діти показали хороші знання з англійської мови. І це все великий позитив.

Також працює платна форма роботи з навчання дітей англійської мови за бажанням батьків.

Протягом 2018-2019 н.р. відбулись:

  • районна методична комісія «Школа молодого вихователя» з фізичного виховання для вихователів середніх груп «Подорож до весняного лісу» зі скандинавськими палицями (вихователь Попівняк І.Я.);
  • для молодших груп в ДНЗ «В країні геометричних фігур» (вихователь Мальчин І.С.);
  • для практичних психологів району «Подорож у чарівну школу гарного настрою» (практичний психолог Пристайко Л.П.);
  • відкритий захід в ДНЗ для музичних керівників району «Українські вечорниці» (музкерівник Гавришкевич С.Ю.);
  • відкрите заняття в ДНЗ «В гостях у бабусі» (молодша група, вихователь Хім’як М.В.).

Наш ДНЗ має добру матеріально-технічну базу, створене естетично-розвивальне середовище. Кошти ДНЗ витрачено на:

  • Матеріали: 223716,14 грн (БФП, господарські товари, побутова техніка, водонагрівач, бланки, шорти гімнастичні для спортивних занять, чаші абразивні, лист оцинкований, палки скандинавські, сантехніка, тонери, канцтовари, меблі дитячі, картриджі, посуд, перила, столи для піскотерапії, тюлі, крісла, стільці, тощо).
  • Основні засоби: 32937,12 (протирочна машина на харчоблок, ноутбук для бухгалтера)
  • Поточні ремонти: 101996,40 (Поточний ремонт душових кабін в басейні)
  • Капітальні ремонти: 302510,00 (Капітальний ремонт внутрішнього двору, капітальний ремонт заїзду до харчоблоку)

 

 

 

 

Директор ДНЗ № 7  ________  Данилюк Л.М.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *